HJELP WWF
Julie Kversøy Runung Bergen Støtt WWF!

HJELP WWF

Hjelp wwf med å redde flere arter! Hver krone teller så å donere bare 10 kr hjelper masse! Tusen takk for at du tar deg tid til å hjelpe :) "Noen av verdens mest fantastiske arter er truede. Krypskyting, ødeleggelse av leveområder og klima­endringer truer blant andre tigeren, gorillaen, orangutangen og pandaen. Du kan bidra til arbeidet med å ta vare på disse og andre truede arter og økosystemer, bremse klimaendringer og bringe naturen tilbake i balanse. Vi trenger din hjelp for å kunne fortsette vårt arbeid. De siste 20 årene har verdens pandapopulasjon økt fra rundt 1.000 til rundt 1.864 individer. Arbeidet vi gjør nytter! Men dessverre er bestanden fortsatt kritisk lav, og situasjonen er den samme for mange andre arter. Det finnes kun 3.200 ville tigre igjen i verden. WWF har som mål å doble antall tigre innen 2022. Det å ta vare på truede arter og deres leveområder, er selve kjernen i WWFs arbeid."

11.07.2016 20.08.2016

Julie Kversøy Runung