Elisabeth Amundsen Oslo Neshorn

Redd enhjørningene!

Etterspørselen etter deres vakre spiralhorn og tap av regnbuehabitat har ført til en katastrofal nedgang i enhjørningbestanden. Det er nå så få igjen av dette fantastiske dyret at det bare finnes i vår fantasi! Bli med på å beskytte fantasien, for oss selv og kommende generasjoner. Doner til enhjørningen i dag! Du kan forestille deg at du får disse magiske tingene i bytte: 🌈 En kosete enhjørningbamse, laget av månestøv (so fluffy!) 🌈 Magasinet "Min enhjørning", levert rett på døren – som ved magi! 🌈 Lærebok i trolldomskunst, krystallkule, regnbue, glitter og mer * DE VIRKELIGE ENHJØRNINGENE * Selv om det kan komme som et sjokk for oss alle, finnes ikke enhjørninger i virkeligheten (snufs!). Men det finnes veldig ekte neshorn, som trenger din hjelp nå! Neshornet trues av ulovlig jakt, fordi noen tror hornet har magiske egenskaper. Selv om hornet bare funker for levende neshorn, drepes tre for hornet hver dag! Krypskyttere jager dem, kutter av hornet og lar dyret bli liggende for å dø. Heldigvis er det håp for neshornet! WWF jobber for å bevare leveområdene, støtter viltvoktere og samarbeider med lokalbefolkningen som lever sammen med dyrene. Les mer om neshorn på wwf.no: www.wwf.no/neshornfakta Støtt WWFs arbeid for å bevare neshornet ved å klikke på "DONER NÅ"-knappen 🦄

01.04.2016 01.04.2017

Elisabeth Amundsen