Bettina Isabelle Berntsen Oslo Elefant

Stop the heartbreak!!

Elefantene er ikke så forskjellige fra oss mennesker. De kan blant annet føle empati og sorg slik som vi gjør, og sørger derfor når en i flokken/familien dør. Titusener av elefanter blir drept hvert år for elfenben. WWF har fokus rundt denne "Handelen som dreper", som handler om utrydningstruede dyr som hvert år blir færre. Vi ønsker nå å skape oppmerksomhet rundt dette temaet og vil ha DEG med på vårt lag for å kunne hjelpe elefantene. Tenk at elefanten er vennen din som du skal kjøpe julegave til. Hvor mye penger legger du i en julegave til en god venn? Ikke minst: styr unna produkter laget av neshorn, tiger og elfenben når du er ute og reiser! WWF ble til for å sikre dyr og natur fra ulovlig jakt og rasering av leveområder. 50 år med iherdig innsats har reddet pandaen, isbjørnen og gorillaen fra utryddelse. Allikevel er situasjonen fremdeles alvorlig, spesielt for elefanten. Den gode nyheten er at vi kan gjøre noe med det – og at DU kan bidra ved å hjelpe oss her! Hjelp oss å spre aksjonen vår videre. På forhånd, takk for din støtte :) Mariam og Bettina

13.11.2012 24.02.2013

Bettina Isabelle Berntsen