Vilkår for innsamling og donasjon

Disse vilkårene gjelder for alle innsamlinger og donasjoner betalt på websiden minaksjon.wwf.no. Websiden er en assosiert tjeneste som tillater deg å donere og samle inn penger til:

WWF-Norge
Kristian Augusts gate 7 A St. Olavs Plass 0130 Oslo
minaksjon@wwf.no

Donasjonsvilkår

Hvis du har gjort en feil ved donasjonen eller ombestemt deg, må du sende en henvendelse om refundering av beløpet innen 14 dager etter din donasjon. Forespørsel om refundert beløp sendes sammen med din kvittering til minaksjon@wwf.no.

Refusjonen skjer på samme måte som original betalingsmåte. Om du betalte med kredittkort vil refusjonen gjøres til samme kredittkort.

Kortdonasjoner

Følgende kort aksepteres:

VISA, MasterCard

Support

Alle supportsaker sendes til minaksjon@wwf.no.

Brukeradferd

Du må alltid bruke Websiden og dens relaterte sider på en ansvarlig og lovlig måte.

Du må ikke bidra med støtende, uanstendig eller rasistisk innhold, fotografier, på websiden og dens relaterte side. Vi vil ikke aktivt redigere Websiden, men forbeholder oss retten til å fjerne eller redigere et hvert innhold postet på Websiden og dens relaterte sider etter eget skjønn og uten forvarsel. Om du oppdager slikt innhold, ønsker vi at du rapporterer dette til oss på e-post til minaksjon@wwf.no.

Hvis du lager en innsamlingsside, er det ditt ansvar å forsikre deg om at det innholdet du laster opp på en side, spesielt bilder, ikke er opphavsrettslig beskyttet. Du må du selv innhente skriftlige tillatelse til å bruke dette. Vi forbeholder oss retten til å fjerne et hvert bilde, fotografi eller kopi fra personlige innsamlingssider etter eget skjønn og uten forvarsel hvis det er tvil om opphavsretten.

Hvis du mistenker brudd opphavsretten på minaksjon.wwf.no, send en e-post til minaksjon@wwf.no.

Du har ikke mulighet til å slette eller endre noe på Websiden, utover din egen innsamlingsside.

I tillegg, må du som bruker ikke:

• Gi uriktige opplysninger om din identitet eller tilknytning til noen annen person eller organisasjon.
  • Bruke nettstedet til å sende søppelpost eller "spam" til folk som ikke ønsker å motta e-post fra deg.
  • Bruke nettsiden til å utføre, vise eller gjennomføre undersøkelser, utlodninger, lotterier, konkurranser, pyramide- systemer eller kjedebrev.
  • Forstyrre tjenesten eller nettverk knyttet til tjenesten og danne datavirus (inkludert variant av ondsinnet kode eller instruksjoner) til våre systemer.

Vi forbeholder oss retten til å slette innhold uten varsel i tilfelle brudd på ovennevnte regler.

Personvern

Den personlige informasjonen du oppgir via dette nettstedet er konfidensiell. Når du gjør en donasjon har du muligheten til å være anonym, noe som betyr at navnet ditt ikke vises på donasjonsveggen.

Vi vil ikke utlevere din informasjon til tredjeparter uten ditt samtykke.