Anette redder dyrene! Oslo Tiger

Anette redder dyrene!

Anette har i alle år ønsket seg donasjoner til veldedige organisasjoner til bursdagen sin. I år har vi forsøkt å gjøre gaven litt mer spennende. Vi kjører derfor en god gammeldags innsamlingsaksjon til inntekt for WWFs arbeid for tigere, og til inntekt for en spennende bursdagsgave. Fordi Anette digger dyr, og fordi vi digger Anette! I august 2012 lanserte WWF sin internasjonale kampanje mot ulovlig handel med truede arter. En av disse artene er tigeren. WWF jobber med å utstyre og trene viltvoktere i kampen mot krypskyttere; de presser politikere til å prioritere arbeid med å bevare tigeren; de jobber for å stoppe den ulovlige handelen og de jobber for å ta vare på leveområdene tigeren er avhengig av. WWFs mål er å doble antall tigere innen 2022. Kom igjen, hjelp oss å fylle opp kontoen, og hjelp oss å gjøre Anette glad. Og så klart, hjelp oss å redde tigerne. Klar, ferdig, doner! Og, gratulerer med dagen din, Anette.

Mål: 10 000 kr.
09.06.2017 09.07.2017

{{don.Amount | number:0}} kr.