Anja Australia Juleaksjon

Bevar de unike artene

"It takes 10 minutes for the rhino’s horn to be hacked off. It takes days for the rhino to die in agony." - WWF, Australia. Jeg har startet denne innsamlingen fordi det er en fantastisk mulighet til å bidra med å redde truede dyr i verden. Jeg håper flere enn meg griper denne muligheten, og gjør de få tastetrykkene det krever for å hjelpe andre som er i nød. Vi mennesker må huske at det ikke bare er vi som lever på denne planeten, og derfor tar hensyn til de som utgjør en så viktig del av verden vi lever i. ØNSKER DU Å BIDRA? Klikk på den oransje knappen "Gi med kort" litt opp på siden til høyre :-) Utdrag WWF Norge: "Din støtte hjelper! Naturvern er effektiv fattigdomsbekjempelse og gir resultater for både dyr, natur og mennesker. Som støttespiller bidrar du til blant annet til vårt arbeid i Afrika og til WWFs globale kampanje mot krypskyting og ulovlig handel med truede dyrearter. I tillegg til å støtte viltvoktere som beskytter dyrene, arbeider vi med etablering av verneområder der de kan leve på trygg grunn og samarbeider med lokalbefolkningen om bedre viltforvaltning. Over 339 neshorn har blitt drept i Sør-Afrika i år. Titusener av elefanter drepes hvert år for elfenben, og bare 3.200 tigre finnes igjen i det fri. " Tro på at det lille du gjør har stor betydning for andre

Mål: 5 000 kr.
02.11.2012 24.12.2012

{{don.Amount | number:0}} kr.
Anja